sâmbătă, 11 februarie 2023

Introducere

          In ziua si in anul in care Robert Redford implinea fix 69 de ani, intr-un spital din Craiova, aparea pe lume un plod care urma sa fie cauza multor dureri de cap. Acel plod se intampla sa fiu eu, Bianca Vartan.

          Iata-ne aici, pe internet, pe un blog care abordeaza subiecte diverse, dar anost ilustrate. Am inceput acest blog fiinca mi-am dat seama ca este gratuit, simplu si interesant sa scrii asemea pagini. Asfel, pot spune ca acel scriitor Scotian din mine este, in sfarsit, satisfacut. 

         Subiectele promit a fi variate si, probabil, bilingve. Nimic nu intrece fascinatia mea pentru limba lui Shakespeare si pentru limbile sraine in general. De la geografie la filosofie, de la istorie si literatura la "Gambitul Damei", sper ca acest blog sa le cuprinda pe toate.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sonnets to Sell

 1. As If I Didn't Know What to Look For I see their faces through a fog, as if I didn't know what to look for Because voice & b...